AOL kupuje další významné médium, Huffington Post, za 315 mil. USD

Sdílet

 Autor: Redakce

AOL včera uzavřel významný obchod, za 315 milionů dolarů koupil vlivný webový deník Huffington Post. Ten má v čele výraznou osobnost Arriany Huffingtonové, ale především spoustu blogů, do kterých píše třeba Barack Obama, Hillary Clintonová, Alec Baldwin a další velké osobnosti z amerického společensko-politického světa.

AOL už dříve koupil populární webzine Engadget, loni k němu přidal podobný balíček v čele s magazínem TechCrunch. Huffingtonová se stane šéfredaktorkou veškerého mediálního světa AOLu s 270 miliony unikátními návštěvníky měsíčně.

Několik magazínů prý nové vedení přejmenuje. Třeba zmíněný TechCrunch (náš oblíbený, často s exkluzivními informacemi z IT světa, a hlavně drzý i směrem k vedení AOLu) bude nově HuffingtonCrunch. Ale s největší pravděpodobností se jedná o další vtípek tamní redakce. Ale je faktem, že doména už funguje.

AOLMagazíny a deníky AOLu, zdroj: Huffington Post

Zdroj: Huffington Post