Tentokrát však byla odměna víc než lákavá. Současného krále HTC, model Sensation, v parametrovém souboji jen tak někdo neporazí, a proto se o něj strhl lítý boj (podrobné parametry si můžete přečíst v preview). Avizovanou soutěž připravilo HTC ve spolupráci s operátorem Vodafone. Stačilo se vejít mezi první stovku zákazníků a přinést si transparent s nápisem, proč právě vy byste měli dostat 50% slevu na telefon.
Jeden ze zákazníků HTC čekající ve frontě s transparentem
A právě na této akci padaly české rekordy. První zájemce totiž na místo dorazil již 38 hodin před zahájením prodeje (v neděli 29. května v 19:00). Poslední šťastlivec se dostavil v pondělí v 11:00, tudíž 22 hodin před začátkem prodeje. Pro účastníky HTC to mohla být zajímavá recese. Četba některých transparentů byla určitě velmi zajímavá, a to nemluvím o pozorování udivených kolemjdoucích.
A co vy? Zúčastnili byste někdy něčeho takového? HTC se zřejmě tento styl zahájení prodeje osvědčil a troufnu si předpokládat, že se minimálně můžeme těšit na několik podobných akcí. Na facebookovém profilu HTC je k dispozici fotogalerie i čtyři videoreportáže z průběhu akce.
Zdroj: Tisková zpráva