České dráhy mají novou aplikaci. Doporučí výlet a nabídne „jízdenky zdarma“

16. 4. 2019

Sdílet


České dráhy zahajují novou kampaň, že na výlet se vlak hodí lépe než auto. Podporují to novým webem Vlakem na výlet a stejnojmennými aplikacemi pro Android (Play Store) a iOS (App Store). V létě chtějí dostat Čechy do přírody a k památkám. Na novém portálu lákají na více než 600 různých výletních tipů. Ty jsou kategorizovány podle toho, kde se nacházejí, jestli jsou vhodné pro děti, nebo se hodí spíš pro partu dospělých.

Tipy na výlety jsou ze všech regionů České republiky a vždy obsahují praktické informace, jako je popis cesty z nádraží, čas potřebný na výlet a náročnost výletu. Díky tomu si uživatelé mohou snadno vybrat výlet podle svých preferencí,“ vysvětluje Zuzana Čechová, ředitelka cenotvorby a produktové komunikace Českých drah.

TIP: České dráhy budou mít bezplatnou Wi-Fi v 800+ vlacích

Aplikace tedy neporadí jen s tím, jak se na místo dopravit vlakem, ale také, co v destinaci dělat. Trasy pěších výletů jsou zakresleny do mapy, aplikace prozradí i výškový profil nebo náročnost na fyzičku. Některé trasy mají i kontrolní body, kde budou výletníci moci odpovědět na otázky týkající se daného místa, a za to získat body. Body se získávají i samotným výletem, nákupem jízdenky, místenky, In karty a dalších služeb, viz podmínky věrnostního programu.

TIP: In Karta konečně v mobilu. České dráhy vylepšují aplikaci Můj vlak

Body lze následně směnit za slevy na vstupenky do divadel, hradů, zámků a jiných kulturních center. Nakoupit za ně lze i (audio)knihy nebo opět jízdenky a In karty. Za 400 bodů je In karta s 25% slevou. Za každý výlet lze získat minimálně 5 bodů, u vnitrostátních jízdenek a místenek se získává jeden bod za každých utracených 10 Kč.

ICTS24

PS: Aplikace má dvě nepříjemnosti. Po první spuštění se velmi nahlas spustí video. A věrnostní bodový program je vykoupen tím, že souhlasíte s telemarketingem. ČD vám pak mohou posílat nejen reklamní e-maily, ale také volat a psát SMS.