UPC 100/10 data neomezene 400Kc/mesic, modem v cene (je to zvyhodnena cena, ale dostane ji snad kazdy kdo si rekne)
Takze, abych mohl byt na netu na chalupe, kde neni nic jineho nez LTE, tak mam platit 500Kc za pouhych 10GB?
Dost strasny.
Jinak kdyz pominu Kaktus, kterej mam na hlavnim telefonu a pouzivam, bohuzel vcera jsem to zaspal. Tak druhej nejvyhodnejsi je to emtecko?
Ten trik jsem cetl, ze u nich uz nefunguje.
Ja mam furt v planu tu slovenskou O2 Volnost, ale jestli to selze, tak mi nezbude nez to Emtecko, potrebuju neco druhyho, na cem vubec nepotrebuju telefonovat, ale mit tam data na chalupu. Minimalne aktualizace Windows 10, Steam a nejaky youtube udelaji docela dost, asi budu rad, kdyz se do 10GB vejdu. :-/
Proc to nejde beze smlouvy, bez nutnosti nekam chodit na prodejnu a zavazovat se? Kazdy pulrok si v Egypte na konci sveta uzivam levna data, ktera lze dobijet na den, vikend, tyden, mesic u mistnich prodejcu nebo pres inet, SIM (5USD) staci registrovat. Za nejdrazsich 400LE (460CZK) je az neuveritelnych 40GB beze smlouvy > http://www.vodafone.com.eg/vodafoneportalWeb/en/P2980123171457877756238?utm_source=MegaMenu_Plans&utm_medium=Internet_Bundles_New&utm_campaign=Mega%20Menu
Já mám kliku, už několik let mám Tesco Mobile, a tenkrát byla výhoda za dobití dvojnásobek kreditu, a funguje to stále. U novějších karet už to není. Tak používám tarif 1.5GB za 299, a dokup dalších 1.5GB za 79. Tak 10.5GB je 299+6*79=773, ale dvojnásobek kreditu z toho dělá 386.50. Dále když nabiji za 300 v prodejně Tesco dostanu dalších 30 bonus +poukázku na nákup za 50.
Obyčejně nemůže, nicméně...
- Nemá prodejny, podpora pouze online nebo přes placenou infolinku
- Ne každý má LTE
- Často umožňuje neomezené volání ve vlastní síti, která čítá jednotky tisíc čísel. Volání ven je zpoplatněno a to i volání do sítě, kde je hostem.
Obecně je problém virtuálů ten, že se vyplatí pro ty, co utrácí řekněme do třech stovek. Pro lidi, kteří potřebují neomezený tarify a třeba větší množství dat, virtuál není. Stejně tak se virtuál nehodí pro firmy, protože u velkých operátorů mají firmy svěřený svoje obchoďáky a co potřebují, řeší primárně s nimi.
Nehledě na to, že největší virtuálové bývají běžně dceřinkou velký trojky, případně tam má operátor podíl. Takže se operátor kompletně zbaví nutnosti poskytovat zákazníkovi podporu, hodí na to jinou značku a prodává to jako virtuál o korunu za minutu levněji.
Dík za rozbor Tetřeve, sice jsem se nedozvěděl odpověď na to na co jsem se ptal, ale napadla mě jiná otázka. Kdo potřebuje tzv. neomezený tarif? Přesněji řečeno kdo potřebuje telefonovat cca 43200 minut měsícně? Protože každý neomezený tarif je samozřejmě omezený měsíční tarifikaci. Odpovím si sám. Nikdo. Neomezený tarif je už sám o sobě nesmysl a nikdo ho nepotřebuje. Co lidi potřebuji? Tarif na míru, nebo alespoň nejbližší nižší/vyšší konkrétnímu požadavků. A to nabízí jen a pouze virtuál, který ne že je někdy, ale je vždycky dcerkou někoho z velké trojky. A znova se zeptám jak je možné že někdo z velké trojky připustí, aby d erka byla levnější než on sám? Je to proto že spoléhají na to že jsou lidi líní to řešit nebo vidí v přechodu jinam neřešitelný problém jako nejmenovaný vohnout tady někde ve vlákně?