"Zřejmě má ale trvat déle a týkat se většího počtu her. AMD má zdá se v plánu být nyní mnohem iniciativnější v protlačování vlastních GPU technologií, a to včetně toho, že těmto firmám poskytne vlastní inženýry."
To je zaujímavé a určite dobrý ťah. Tiež som zvedavý čo z toho víde. Aj NV sa bude musieť snažiť viac. Pekne.
Co jsem tak četl a koukal, tak většina studií vyvíjí na nvidii, takže ta se snažit nemusí... Přeci jen, pokud testují hru, která má mizerný kód, tak jí odladí na GPU kterou zrovna mají v PC, a nebude ladit pro AMD, případně se snažit dodržovat standardy (stačí si na netu pohledat, co vše nvidii přežvýká...).
Na to sa aj ja teším. Ale myslím, že obaja tušíme ako to bude. S NVIDIA sa spolupracuje iba za úplatky a snahu poškodiť všetkým okolo (vrátane vlastných zákazníkov) a s AMD samozrejme zadarmo a v prospech všetkých. Zrejme si ten čas a ludí, ktorí strávia svoju prácu na špeciálnu podporu AMD, platia vývojári z vlastného vrecka. Čo my vieme? :-)
Inak NVIDIA tiež nelenila:
https://developer.nvidia.com/gameworks-dx12-released-gdc
Tentokrát budú potešený aj majitelia AMD GPU. Flex dostal podporu Direct Compute a nie je už iba na CUDA. Tým by sa mohol ľahšie dostať do herných engine-ov. A všetky dôležité moduly Gameworks dostali podporu DX12 a vývojárom sú v prípade záujmu dodávané aj so zdrojovými kódmi. Taktiež aj NVIDIA WaveWorks dostala podporu pre Direct Compute. Toto dáva veľkú šancu Gameworks sa viac rozšíriť. Predpokladám, že NV si stále nechá niečop iba pre seba, ale to mne nijak nevadí. Ak bude väčšina využitelná všade a zvyšok sa postupne uvolní a nahradí niečím novým, je podľa mňa v pohode.