Hlavní navigace

7 kroků k vysoce efektivnímu e-mailovému marketingu

14. 6. 2011

Sdílet

Zdroj: Redakce

Tímto seriálem, chceme toto změnit. Pokud se rozhodnete pro změnu i vy, blahopřeji. Garantuji vám, že pokud se budete řídit 7 kroky vysoce efektivního EM, o kterých tento seriál a návod bude, vaše podnikání už nikdy nebude jako dříve.

Změna

Rozhodnout dělat nové věci a dělat něco jinak, znamená a chce změnu. Změny se často bojíme a máme z ní strach. Ale změna je život a vede k růstu. A člověk nemůže stát na místě. Potřebuje růst. Stejně tak každé podnikání potřebuje růst a vývoj.

Začínáme

K efektivnímu EM vede těchto 7 kroků

  1. Rozhodněte, jak zapojíte do firemní strategie e-mailový marketing
  2. Vytvořte hodnotný obsah
  3. Budujte databázi kontaktů
  4. Připravte vysoce účinné a zajímavé e-maily
  5. Dodržujte zákon a neposílejte spam
  6. Rozešlete a změřte každou e-mailovou kampaň
  7. Zaveďte automatizovanou e-mail komunikaci
  8. Hýčkejte zákazníky

Seriál se bude zabývat dvěmi oblastmi

  • Jak dělat e-mailový marketing efektivně
  • Proč to dělat

SmartEmailing
Online systém SmartEmailingu

Pokud nevíme, proč a jen věci děláme a nemáme správný záměr, výsledek se nedostaví. Je to jako v přísloví: Vize bez akce, je jako snění ve dne. Akce bez vize, je jako noční můra.

Každý dnes může rychle a jednoduše těžit z moderních technik e-mailového marketingu. Skončila doba vyvolených. Nyní je na internetu vše dostupné za zlomek ceny. Je jen třeba vědět, kam sáhnout a jak to používat.

Pusťte se s chutí do toho a naučte se věci, o kterých zatím 9,5 z 10 českých firem nic neví.

  • Jak získávat na stránkách kontakty?
  • Jak připravit správně e-mail?
  • Jak dodržet zákon?
  • Jak změřit e-mailovou kampaň?
  • Jak používat autorespondery?
  • Jak změnit kontakty ve věrné zákazníky?
  • Jaké můžete čekat výsledky?

Za 12 měsíců jsem vydělal díky technikám, o kterých budu psát 2,3 mil. Kč. Za rok, kdy jsem aplikoval obchodní techniky popsané v seriálu, jsem získal 161 nových klientů. Z nuly. Živnostníky i nadnárodní firmy. E-maily, které firmy dříve rozesílaly ručně, jim nyní řeší automat. Ve dve v noci. 

Firmy změnily během několika měsíců podle návodu webové stránky na generátor nových kontaktů. Počet e-mailů, které dříve podnikatelé získali za rok, nyní získají za měsíc. To je jen několik příkladů, jak může EM firmám a podnikatelům pomáhat.

I vy můžete díky důsledné a pravidelné komunikaci emailem slyšet ano od vašich zákazníků mnohem častěji než dříve. Příští pondělí začínáme s prvním dílem.

CS24

David Kirš
www.davidkirs.cz

Stáhněte si e-book zdarma: Nástroje pro podnikatele 21.století
www.smartemailing.cz/ebook