Acer chce změnit svůj mediální obraz a přetransformovat se na drahou (v reklamštině „prémiovou“) značku. Jak by to mohlo vypadat, ilustruje příklad nejmenovaného řetězce hypermarketů, který opustil slogan „Lídl je levný“ a nyní tam nakoupíte například uzeniny, které opravdu obsahují maso.
Dvě značky mají být diferenciovány tak, aby zákazník nepoznal, že mají cokoliv společného. Hranice mezi Acerem a Packard Bellem by měla ležet okolo 12 700 Kč, s tím, že bude existovat nějaké pásmo, kde budou působit obě značky. Prohlášení vyvolává i řadu otázek, například, jak to Acer udělá v Severní Americe, kde na rozdíl od Evropy už počítače pod značkou Packard Bell neprodává. Odpovědí by mohla být eMachines, další low-endová značka, kterou Acer získal akvizicí společnosti Gateway. Pod značkou eMachines momentálně Acer prodává notebooky jak u nás, tak ve Spojených státech.
Ale… bude eMachines v Evropě zachována? Bude se odlišení levné značky týkat i stolních PC nebo LCD panelů? To vše se asi teprve dozvíme.