Cílem tchaj-wanského Aceru je samozřejmě posílení se vzhledem ke společnosti Hewlett-Packard, která drží pomyslnou korunu pro vládce mobilních zařízení. Aby toho docílil, potřebuje posílit své dodávky produktů oproti minulému roku o 45%: právě v minulém roce 2009 se mu povedlo prodat 31 milionů zařízení, HP jej překonalo číslem 37 milionů. Odhadovaný vývoz pro rok 2010 je následující, HP se povede prodat 42-45 milionů kusů a to pro Acer rozhodně není dobrá zpráva.
Japonská firma Fujitsu má silné postavení na trhu v západní Evropě a Japonsku a rovněž její značka má u spotřebitelů jistý zvuk. Společnost se však podle všeho topí v problémech a příliš nepomohlo ani odtrhnutí od společníka Siemensu, pro Acer je tedy ideálním způsobem, jak rychle zvýšit množství svých prodaných zařízení.
Zdroj: DigiTimes.com