Acer si dělá zálusk na Fujitsu

1. 3. 2010

Sdílet

 Autor: Redakce

Notebookoví výrobci Acer a Fujitsu jsou si na tvrdém mobilním trhu slušnými konkurenty, první jmenovaný by rád využil ne zrovna růžové finanční situace u soupeře k jeho plné akvizici. Pro Acer jistě lákavá myšlenka na elegantní zbavení se nepřítele, zákazník však ostrouhá na menší pestrosti zařízení a zdravém konkurenčním boji.

Cílem tchaj-wanského Aceru je samozřejmě posílení se vzhledem ke společnosti Hewlett-Packard, která drží pomyslnou korunu pro vládce mobilních zařízení. Aby toho docílil, potřebuje posílit své dodávky produktů oproti minulému roku o 45%: právě v minulém roce 2009 se mu povedlo prodat 31 milionů zařízení, HP jej překonalo číslem 37 milionů. Odhadovaný vývoz pro rok 2010 je následující, HP se povede prodat 42-45 milionů kusů a to pro Acer rozhodně není dobrá zpráva.

Japonská firma Fujitsu má silné postavení na trhu v západní Evropě a Japonsku a rovněž její značka má u spotřebitelů jistý zvuk. Společnost se však podle všeho topí v problémech a příliš nepomohlo ani odtrhnutí od společníka Siemensu, pro Acer je tedy ideálním způsobem, jak rychle zvýšit množství svých prodaných zařízení.

Zdroj: DigiTimes.com