Air Bank chce pomoci s plánováním výdajů a do internetového bankovnictví nasadila novou funkci chytrý zůstatek. Ten neukazuje aktuální stav konta, ale částku, která bude na účtu v době výplaty, tj. po odečtení trvalých plateb a různých splátek. Klienti si konkrétní datum výplaty mohou nastavit, případně si mohou zvolit, ať se jim zobrazí zůstatek na 7 či 14 dní dopředu. Díky tomu si pak rozvrhnou, kolik si mohou dovolit utratit.
„Funkci Chytrý zůstatek plánuje Air Bank v budoucnu dále rozvíjet a postupně zahrnovat i další pravidelné platby. Přehlednějšímu plánování může klientům pomoci i kategorizace výdajů, kterou si mohou upravit podle sebe. Chytrý zůstatek naleznou klienti Air Bank už nyní ve svém internetovém bankovnictví a během května jej přidáme také do mobilní aplikace My Air,“ uvádí Air Bank.
Air Bank má aktuálně 813 tisíc klientů, jen za loňský rok přibylo 115 tisíc. Loni banka umožnila založit si účet přes mobil, čehož od té doby využívá 44 % nových klientů. Do té doby šlo účet zřídit na počítači, kde to však dělalo jen 14 % uživatelů, zbytek chodil na pobočku.
Letos by Air Bank chtěla zavést možnost platit z účtů ostatních bank v rámci multibankingu a umožní klientům investovat do podílových fondů či založit účty pro děti od 10 let.
Zdroj: TZ Air Bank