Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Aktualizovaný monitorovací nástroj GPU-Z ve verzi 0.7.8 už rozpozná i nové dvoučipovky. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 25. 8. 2013 14:07

    Thorton (neregistrovaný)

    nVidia pri navrhu cipu GK104 nemala cele specifikacie DX11.1.. 


    Pokud se nepletu, tak GK104 bylo uvedeno až po hd7970. To, že NV neimplementovala DX11.1 je její problém. Teď vydali "novou" generaci 700 a není podpora opět (a neboj se, já vím, že je to jen přeznačená minulá generace s upravenými frekvencemi). Takže tentokrát už na to prostor i čas měla, ale vysr*la se na to a jen bouchá staré čipy pod novými názvy. (Což není nic tak neobvyklého u obou výrobců).


    nVidie chybaju asi 4 instrukcie, ale tie idu cez SW poriesit, nie je to ziadnem problem..


    To že něco emuluji (software) neznamená že je to stejně rychlé, jako když je to implementováno s přímou podporou v hardwaru.


    A to, že MS ve spolupráci s nV demonstoval tiled resources neznamená, že pro to mají hardwarovou podporu. Carmacova technologie Megatexture běhá i na grafikách bez přímé hardwarové podpory, ale ta rychlost si troufám tvrdit, že bude někde jinde. A to je oč tu běží.


    Takže vývojáři nebudou s implementací nikterak pospíchat a výhody plynoucí z plné podpory DX11.1 a DX11.2 mohou přijít na dlouhý čas vniveč stejně jako výhody DX10.1. (Tehdy hry s jeho podporou měly o 20-25% FPS více).