Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Aktualizovaný monitorovací nástroj GPU-Z ve verzi 0.7.8 už rozpozná i nové dvoučipovky. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 27. 8. 2013 7:49

    Thorton (neregistrovaný)

    Nemusím chodit pro ten příklad daleko. Je to mnou zmiňovaný tiled resources, který je podporován ve dvou variantách.


    Pro grafiky s pouze DX11.0


    A potom varianta s přímou hardwarovou podporou (tj. DX11.2).


    Tady máš video, kde je to rozebráno, abys to pochopil i ty a nešířil bludy.


    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QB0VKmk5bmI



    A k tomu tvému výkřiku do tmy..


    a perlicka na zaver, nektere z novich funkci jsou dokonce nahraditelne prez jina API a funguji v nich dokonce lip a jiz u her ktere tu davno mame ! takze neco si troufat a vedet je docela rozdil :)


    U druhé varianty bude tato technologie z důvodu přímé podpory v HW rychlejší, protože jsou obě pod stejným API a tím je DirectX.