Alfa.cz (starý) | Alfa.cz (nový) | Alza.cz
Oba e-shopy běží na stejném systém ShopCentrik, což podobnosti jistě pomáhá.
Alfa.cz (starý) | Alfa.cz (nový) | Alza.cz
Obecně lze tvrdit, že nová Alfa více plýtvá prostorem. Levý boční panel dosud obsahoval spousty odkazů těsně nalepených na sebe, teď se jednotlivé kategorie více sdružily k sobě a tlačítka jsou širší. Hlavní blok stránky má zase lákat na důležité produkty, novinky a akce. Na stránce jich je méně než dříve, chybí základní popisky a bliká tam tolik různých prvků, že osobně nevím, na co se soustředit.
Největší změnou ale prošel detail produktu. Doteď k tomu stačila jedna stránka, nově Alfa stránku dělí do třech záložek: popis, tabulka s parametry a hodnocení. Ano, Alfa už konečně podporuje hodnocení a diskuze. Novinkou je zobrazený počet dostupných kusů na jednotlivých pobočkách nebo skladu. Doporučené a související zboží už nenajdete v pravém panelu, ale dostalo se mezi fotky a popis zboží. Tato pozice se mně osobně nelíbí, popis a parametry raději vidím někde nahoře. Na druhou stranu v zájmu Alfy je prodat co nejvíce zboží.
Nový web bude obsahovat ještě spodní šedou lištu s oblíbenými produkty a srovnávačem cen. Naštěstí jde vypnout. Co na betu Alfy říkáte vy?