Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Alza nehraje fér. Zákazníci si zaplatili za výhody, obchod jim je vzal (oživeno). Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 4. 6. 2018 12:18

    MikaRybanenn

    Ano, soudit se kvůli pár korunám a pokud hromadně, tím lépe. Jde totiž o princip. Firmy by měly konečně zjistit, že se nevyplatí zákazníka brát na hůl. Momentálně je mentalita našinců taková, že nad hodně věcmi mávnou rukou, než aby šli do konfliktu. To je zásadně špatně, znamená to dobrovolné zaujmutí slabší pozice, ze které firmy těží, ony prostě do konfliktu jít nemusejí, jednostranně něco nadiktují a ber, nebo si trhni. Pak se divme, že máme třeba mobilní data na tak nehorázné úrovni, což je jeden příklad za všechny, kdy se ta zákazníkova pasivita krutě nevyplácí. Z pozice zákazníka je nejlepší šlapat firmě maximálně na krk a snažit se ze své pozice vytřískat co nejvíc, donutit firmu ke konkurenčnímu chování. Nenabídneš něco výhodného? Končíš. A pokud končíš u více lidí, podnikání se ti přestane vyplácet. Pokud se tohle dít nebude, tak bude český zákazník jenom ta ovečka, kterou budou firmy stříhat. Takže jo, hnát firmu před živnostenské úřady, před ČOIky, soudit se.