Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Alza zažila rekordní rok. Chce dobýt i Německo a Rakousko. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 2. 2. 2019 9:40

    Hestaren

    Naprostý souhlas ohledně úrovně CZC, teď jsem tam reklamoval NAS a nejen, že to ani nestihli ve 30 denní lhůtě (což pokud by člověk věděl, v jakém to je stavu, jestli to servis řeší atd. ani tak nevadilo a navíc mi jejich call centrum poslalo na můj dotaz mail, že pokud nedostanu o reklamaci info do 18:00, mám se ozvat a že vyřeší - tak jsem vyrazil na pobočku), ale ještě ten přístup na pobočce (ne centrála) mě utvrdil, že už u nich prostě nakupovat nebudu. 30. v 19:00 (těžko to stihnou ten den vyřešit), jsem se šel zeptat jaký je stav. Vedoucí prodejny neuvěřitelně arogantní, uvítal mě slovy - no jo, vy určitě jdete řešit reklamaci ve 26 nebo 27 dnu. Říkám, že 30. den, načež se podíval na protokol a tvrdil, že to není 30. ale 29. (evidentně ani netušil, že prosinec má 31 dní...). Pak na mě začal zvyšovat hlas a vysvětlovat mi firemní procesy a absolutní neochota cokoli řešit a že klidně můžu přijít zítra, ale ať si předem zavolám na call centrum - WTF? Proč, ten následující den nemusím já nic ověřovat a musí vrátit prachy...Pak mi call centrum na mail poslalo dobropis s žádostí o potvrzení a čísla účtu - fajn, vyplněno, odesláno a za další hodinu znovu. stejný požadavek, tak jsem znovu poslal (nechápu jak si řídí "tickety"). Následně jsem dostal 2 zprávy že mi pošlou prachy zpět do 2 dnů. Zatím nic nemám, ale tímhle u mě CZC končí. Alza sice dle různých komentářů různě na webu není neomylná, ale 1) mají skladem téměř vše 2) reklamace mi řeší okamžitou výměnou nebo dobropisem (žádná 30 denní lhůta) - možná štěstí a vše si můžu vyzvednout na x místech a kdykoli. Jen toho zelenýho kripla by už mohli odstřelit...