Amazon v lednu změnil své logo na eshopu. Z původního nákupního vozíku na krabici s modrou lepící páskou, ale stále s typickým amazonským úsměvem. Jenže někteří uživatelé na sociálních sítích zdůraznili, že nové logo vypadá jako Hitler. Amazon jej vcelku rychle upravil, aby bylo s Adolfem podobné o něco méně. Původní verze se podle Amazonu objevila jen v několika zemích v rámci A/B testování. Nové upravené logo má nyní modrou pásku místo natržení přeloženou, takže by v ní ani lidé s velkou představivostí snad již neměli vidět knírek. Nijak tomu nepomohla ani volba hořčicové barvy. I když podobných komentářů není mnoho, společnost jako Amazon rozhodně nechce být spojována s ničím podobným ani v malé míře. Proto své nové logo upravila. Úzký knírek je ale již tak „ikonický“, že cokoliv podobného tvaru v některých lidech asociuje tohoto neúspěšného německého malíře. https://twitter.com/alexhern/status/1366396140116131842
zdroj: bbc, creativebloq