Amazon změnil své nové logo po kritice, že vypadá jako Hitler

5. 3. 2021

Sdílet

 Autor: Amazon, MPANTS9001, koláž Cnews.cz

Amazon v lednu změnil své logo na eshopu. Z původního nákupního vozíku na krabici s modrou lepící páskou, ale stále s typickým amazonským úsměvem. Jenže někteří uživatelé na sociálních sítích zdůraznili, že nové logo vypadá jako Hitler. Amazon jej vcelku rychle upravil, aby bylo s Adolfem podobné o něco méně. Původní verze se podle Amazonu objevila jen v několika zemích v rámci A/B testování. Nové upravené logo má nyní modrou pásku místo natržení přeloženou, takže by v ní ani lidé s velkou představivostí snad již neměli vidět knírek. Nijak tomu nepomohla ani volba hořčicové barvy. I když podobných komentářů není mnoho, společnost jako Amazon rozhodně nechce být spojována s ničím podobným ani v malé míře. Proto své nové logo upravila. Úzký knírek je ale již tak „ikonický“, že cokoliv podobného tvaru v některých lidech asociuje tohoto neúspěšného německého malíře. https://twitter.com/alexhern/status/1366396140116131842

zdroj: bbc, creativebloq

Autor článku

Šéfredaktor Cnews.cz, dříve editor Computeru. Nadšenec do notebooků a příznivce kompaktních smartphonů. Najdete mě na Twitteru nebo LinkedInu.