Odpovídáte na názor k článku AMD chystá FSR 3, zvyšuje FPS na dvojnásobek. Analogie DLSS 3 podporující všechna GPU?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Samozřejmě se předvídat dá. Ve hře kde se hraje singl, tam to může fungovat. U síťové hry tomu ale nevěřím. Čím více proměnných, tím obtížněji se predikuje z důvodu že každá další proměnná zhoršuje predikci geometrickou řadou. Příkladem může být hra War Thunder, tam se stroje pohybují velmi rychle a může jich být na bojišti až tuším 64. Každý z těchto hráčů je nevypočitatelný a navíc si představ že každý využívá tuto technologii a ty výsledky se na daném bojišti vůbec nemusí potkat. Protože u každého hráče odhad posunu obrazu může být jiný (aby bylo jasno nemluvím o perspektivě pohledu). Jsou hry kde moc záleží na výši FSP a níži lagů a jejich tipickým zástupcem je právě War Thunder, kde jak jsem vysvětlil tuto technologii použít dost dobře nelze..