Názor k článku AMD chystá FSR 3, zvyšuje FPS na dvojnásobek. Analogie DLSS 3 podporující všechna GPU? od Rafan - Tak jinak. Příklad vy vidíte scénu jako váš...

  • 5. 11. 2022 12:37

    Rafan (neregistrovaný)

    Tak jinak. Příklad vy vidíte scénu jako váš prediktor dalšího posunu obrazu. Příkladem bude letecká bitva nad relativně malým prostorem. každý hráč má jiný styl boje a každý už jen díky perspektivě svého pohledu vyhodnocuje včetně jeho prediktoru posunu obrazu jinak a jeho chování a rozhodování bude jiné. Do hlavy mu nevidíš. Navíc kuriózně až humorně může dojít k situaci že tvému prediktoru do predikce posunu obrazu hodí vidle prediktor posunu obrazu jiného hráče a každý z vás uvidí něco úplně jiného. Jak prediktor třeba bude řešit situaci kdy dvě letadla letí proti sobě a je zřejmé že když se nevyhnou tak se srazí. Jak tvůj prediktor a prediktor druhého hráče odhadne kamto letadlo pošle co letí proti mě. Hodí to doleva? Doprava? Nahoru? dolu? Máš kružnici o stovkách úhlů a ty nad tím nemáš kontrolu. Stejně je na tom ten proti tobě. Problém je že to nedokáže odhadnout ani člověk a musí čekat na reakci toho druhého. Prediktor ale takto nepracuje on ti musí v příštím snímku říci letí dál rovně a nebo udělá něco jiného Ale co?