Odpovídáte na názor k článku AMD chystá FSR 3, zvyšuje FPS na dvojnásobek. Analogie DLSS 3 podporující všechna GPU?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Tak jinak. Příklad vy vidíte scénu jako váš prediktor dalšího posunu obrazu. Příkladem bude letecká bitva nad relativně malým prostorem. každý hráč má jiný styl boje a každý už jen díky perspektivě svého pohledu vyhodnocuje včetně jeho prediktoru posunu obrazu jinak a jeho chování a rozhodování bude jiné. Do hlavy mu nevidíš. Navíc kuriózně až humorně může dojít k situaci že tvému prediktoru do predikce posunu obrazu hodí vidle prediktor posunu obrazu jiného hráče a každý z vás uvidí něco úplně jiného. Jak prediktor třeba bude řešit situaci kdy dvě letadla letí proti sobě a je zřejmé že když se nevyhnou tak se srazí. Jak tvůj prediktor a prediktor druhého hráče odhadne kamto letadlo pošle co letí proti mě. Hodí to doleva? Doprava? Nahoru? dolu? Máš kružnici o stovkách úhlů a ty nad tím nemáš kontrolu. Stejně je na tom ten proti tobě. Problém je že to nedokáže odhadnout ani člověk a musí čekat na reakci toho druhého. Prediktor ale takto nepracuje on ti musí v příštím snímku říci letí dál rovně a nebo udělá něco jiného Ale co?