Hmm, u toho problému predikce je to myslím trošku jinak. Ono minimálně DLSS 3 nedělá predikci budoucího pohybu, ono si v momentě kdy mám vypočítaný a zobrazený snímek N počká na ten budoucí pohyb ve snímku N+1, ale nezobrazí ho a místo toho z N+1 udělá N+2 a interpoluje nový umělý N+1 jako mezikrok mezi tím, co vidí v N a novopečeném N+2.
Takže při plynulém pohybu to docela trefí (problém je překrývání objektů a pozadí nebo objektů a objektů). Co může zblbnout, je náhlá akcelerace nebo změna, protože když například jakoby změna nastane mezi původním N a N+1, tak nevíme, v jakém časovém bodě to přesně je, aby to vypočítaný nový N+1 zohlednil.
Ale to není taková velká chyba v odhadu, jako by bylo při predikci dopředu, kdy člověk může zahnout doleva nebo doprava a DLSS 3 / FSR 3 prostě nemůže vědět, co se stane.
Nevýhoda (vedle těch artefaktů kvůli okluzi/disokluzi, špatně identifikovaným objektům nebo pohybu a tak) ale je to bufferování budoucího snímku navíc, proto je tam VŽDY ta zhoršená latence (a moc se mi nelíbí, jak nvidia kalí vodu tím, jak do toho jako přibalila Reflex a tváří se, že najednou to naopak latenci zlepšuje, už jsem viděl lidi, které to oblblo).
IMHO AMD taky použije tu interpolaci mezisnímku, takže by tohle pro něj mělo platit taky. Ta predikce dopředu prý není dobrý nápad, co jsem slyšel (a mluví proti ní i ty tady dosud přednášené argumenty).