Názor k článku AMD chystá FSR 3, zvyšuje FPS na dvojnásobek. Analogie DLSS 3 podporující všechna GPU? od Jan Olšan - Protože Reflex se dá použít i bez DLSS...

  • 5. 11. 2022 19:43

    Jan Olšan

    Protože Reflex se dá použít i bez DLSS 3 a snižuje latenci i bez DLSS 3 (ostatně byl odhalenej dávno předtím a s DLSS 3 nijak nesouvisí).
    Marketing Nvidie se podle mě schválně snaží tím spojováním překrýt to zvýšení latence u DLSS 3 a snaží se, aby to vypadalo, že to řešení má to nej z obou světů (vyšší frekvenci a současně lepší latenci). Jako by latence bez DLSS 3 s Reflexem nebyla ještě lepší.
    Přitom by tohle asi vůbec nemuseli, protože pro ty hry, kde by DLSS 3 mohlo mít smysl, stejně nějakých 10-20 ms latence nehraje roli. Oni se ale asi snaží vytvářet dojem, že DLSS 3 se dá použít všude, aby mohli lákat na ten 2x vyšší výkon, v tom je asi ten problém.