Odpovídáte na názor k článku Tržby AMD v Q4 2019 překročily 2,1 miliardy $, ale Epycy se neprosazují proti Intelu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Tak je to jedna z top her minulého roku. To myslím není úplně málo. A obecně vzato, dávno je pryč doba, kdy vyšla nová hra a AMD teprve začalo hledat proč grafika ve hře nefunguje správně. To je prostě pryč, zůstaly takové ty běžné chybky, které se projeví jen ve specifických případech, a které řeší oba výrobci.
Co se objemu výroby týká, tak to máš samozřejmě pravdu. Nicméně je tu faktor dopravního zpoždění, konzolové čipy se velmi pravděpodobně vyrábějí právě dnes, aby byly připraveny pro start výroby konzolí, který bude asi někdy v létě, což znamená, že tím stihnou Sony+MS prodeje na vánoce. Pak tipuju, že se prodeje konzolí ustálí na nějakých rozumných počtech, takže výroba by mohla stíhat. A pokud AMD zabere většinu uvolněných kapacit po Applu, nevidím druhou půlku roku jako problém, ale naopak jako šanci výrobu rozvinout. Kritické bude tedy IMHO první pololetí tohoto roku. A to se ukáže podle toho, jak budou vypouštět další nové 7+ nm produkty.