Hlavní navigace

Názor k článku AMD FSR 2.0 odhaleno: temporální rekonstrukce jako v DLSS 2.0 pro Radeony a všechna GPU od JirkaK - Mobilní hraní = mobily/tablety, tam jsou běžné rozlišení...

  • 22. 3. 2022 20:39

    JirkaK

    Mobilní hraní = mobily/tablety, tam jsou běžné rozlišení daleko vyšší, mobily dlouhodobě běží na 6-7W max, tablety na cca 10W… Spousta her tam běží 120FPS a to klidně i takový Genshin Impact. A to v rozlišení vyšším než FHD. I když mnoho her stejně max. rozlišení na tabletech nepustí. Teď třeba 14.6” Galaxy Tab S8 Ultra s 2960 × 1848… Ale ten Snapdragon je tam slabý, třeba iPad 12.9 má ještě vyšší rozlišení (asi o 100 tisíc bodů více s jiným poměrem) a s M1 Genshin běhá 90-120 FPS.

    Ultrabooky by potřebovaly daleko efektivnější HW než který x86 svět dokáže nabídnout, navíc by musely nabídnout stejný výkon na baterii