Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku „AMDLSS“ pro Radeony, upscaling FSR, je tady. Vydán a otestován v prvních 7 hrách. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 24. 6. 2021 12:44

    Jan Olšan

    No tak asi se to *nějak* používat dá. Člověk má tendenci se na to kouknout a hodnotit to v porovnání s nativním rozlišením, ale asi jsou lidi, co na integrovaných grafikách (nebo teď na těch GT 1030 protože krypto...) hrajou na minimální detaily a třeba i tak musí snižovat rozlišení a hrát v 720p. Když je alternativa jen úplně základní upscaling, tak se to Performance/Balanced teda asi taky může hodit.

    Ten Eurogamer/Digital Foundry tam má srovnání obyčejného upscalu z 1080p na 4K a proti tomu toho FSR v režimu Performance (tedy v tom nejhorším), taky s 4 K výstupem z 1080p vykreslování. A to FSR je o dost ostřejší, sice tam asi budou i nějaké vedlejší účinky (artefakty), ale řekl bych, že to lidi budou preferovat.

    Je to v tom prvním srovnání, když člověk přepne na 4. obrázek s těma listama. https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2021-amd-fidelity-fx-super-resolution-fsr-performance-wins-but-what-about-image-quality

    Je pravda, že na posouzení tohle by to ale chtělo otestovat spíš 1080p výstup, protože upscale z 960x540 by už mohl mít větší problémy než 1080p->4K, to je pravda.