co takhle clanek o amd fidelityfx superresolution? clovek by skoro rek, ze jak to uvedeni dopadlo neslavne (rozumej kvalita dost pokulhava za dlss, zadny aaa tituly, celkem podpora jen 7 her), tak se o tom olsanovi asi nechce psat. to mame cekat clanek nejdriv az vyjde za par let fsr 2.0 nebo jak? :D nebo se tu o amd smi psat jen v dobrym? ;)
to je krasa ta "ultra quality", jeste navic u amd-sponsored hry :D jen se pokochejte deti:
https://www.techpowerup.com/forums/attachments/untitled-png.204972/
[PROMAZ Redakce]
Téměř všude to dopadlo s kladným hodnocením.
Nikdo nepotřebuje kvalitu DLSS, je to alternativa kterou můžeš a nebo nemusíš použít. Hlavně pro majitele starších karet pascal apod. je to pozitivní.
Že je zatím jen sedm her ? Když vyšlo DLSS kolik jich bylo ty troubo ? .. Tato technologie bude mít daleko rychlejší rozmach než DLSS. i kvůli konzolím které jsou často připojeny na 4K TV.
[PROMAZ Redakce] ,věřím že takovej maršálek bude tvůj bratr či tak něco...
:D :D
Guru3D neni z AMD upscalu nejak nadšený, proste
chýbajúci hardwérový výkon nVidie nahradili
systémom z núdze cnosť:
https://www.guru3d.com/articles-pages/amd-fidelityfx-super-resolution-preview,1.html
techspot:
While DLSS 2.0 may be technically superior in some situations, AMD’s counter for that is broader support and ease of integration. FSR works on lower-end products, even those from Nvidia, which is pretty neat.
techpowerup:
I have to say I'm very positively surprised by the FSR "Ultra Quality" results. The graphics look almost as good as native.
computerbase:
Even if DLSS 2.0 is ahead of FSR 1.0 in terms of technology, it remains to be seen which upsampling technology will prevail. Because FSR has the undeniable advantage of being functional on all important GPUs - be it Radeon or GeForce (or in the future Intel), while DLSS only works on GeForce RTX graphics cards. And the less complex technology obviously also makes implementation easier for developers.
a ci je to chyba? je to chyba amd, ktera ani dneska nema zadnou ai akceleraci ;) to maji dostat medaili, ze s necim prisli roky opozdene po konkurenci a navic je to jeste patlanina s flickeringem? DLSS je ted podporovany v 55 hrach a vetsine novejch aaa titulu. navic dlss prave bylo oficialne vydany jakou soucast unreal engine 4 i 5. amd nam ukazalo 7 her, z nichz o vetsine nikdo doted ani nevedel (to nejsou ani beckovy, spis ceckovy tituly), s hnusnou grafikou i bez fsr. to je vsechno
Hovorí sa, že implementácia trvá len niekoľko dní (a few days) https://youtu.be/Wge9Eio_vGU?t=66
dokonca jeden vývojár hovorí o počiatočnej implementácii rádovo v "dvoch dňoch" a vyladenie do týždňa https://youtu.be/yisc7k8i-eg?t=139
Protože za 1) používám peerblock, kdo otmu nerozumí, tak mu to stejně nepomůže. 2) Nechodím na pochybné pornoservery, takže už jen chováním na webu předcházím možné nákaze. 3) Odstranil jsem natvrdo ve windows microsoft defender, na který spousta virů útočí, protože se ho snaží obejít a jakmile ho nenajde, tak se jejich chabé kódy zhroutí. 4) virusy na win7 se nsad už neporgramují protože počítačů běžících na win7 je velmi málo. 5) win7 je velmi kvalitní software srovantelný s XPčkama.
uh oh, techspot, nuff said :D
a btw, tohle je taky techpowerup, co jsi jsem si jistej zcela neumyslne vynechal:
"On the other hand, this temporal approach gives DLSS much more information to work with—multiple images plus the motion vectors. From a technology standpoint, this makes DLSS superior, especially at higher scale factors, because a spatial upscaler simply lacks too much information."
"Even the highest FSR setting "Ultra Quality" has some visible loss in image quality. Sharp high-contrast edges particularly are effected"
"Even FSR Ultra Quality has some slight degradation; look at the fences, for example. On lower settings, these get quite pixelated."
Digital Foundry: "AMD FidelityFX Super Resolution FSR Review: Big FPS Boosts, But Image Quality Takes A Hit"
Tom's Hardware: "Upscaling and sharpening for everyone, but mind the image quality."
Computerbase: "FidelityFX Super Resolution in the test: AMD FSR can do something, but not yet beat Nvidia DLSS"
"The native resolution looks better than FSR - this also applies to “Ultra Quality”. AMD had spoken of " quality very close to native rendering ". “ Very close ” is a bit exaggerated"
"With FSR, camera movements flicker a little more than with native resolution, since FidelityFX Super Resolution does not come with its own temporal component."
"Even without any upscaling and resharpening, the game has to struggle with minor graphic errors in some places, which are then highlighted by resharpening with FSR."
"What generally gets a little worse in Godfall with FSR is temporal stability. Even in Ultra HD it does not work perfectly, even if it is still at a consistently high level. In lower resolutions, however, the stability is somewhat lost in places. As a result, some scenes flicker a little more with FSR on "Ultra Quality" than with native resolution."
"Overall, Nvidia DLSS 2.0 seems to be ahead in terms of image quality for the time being. In good implementations, it can actually conjure up an image quality that is equal to even slightly better than the native resolution on the screen, which FSR does not succeed - and FSR 1.0 should also not succeed without the temporal aspect already implemented by DLSS."
atd. :D
DLSS1 BYLA mazanice, to tady přiznalo i hejno Nvidia fans
DLSS 2 a nebo FSR od AMD (quality režim) bych se už nebál použít obojí, protože obraz je za mě koukatelný. Takže o nějakém AMD failu, jak píše Maudit, nemůže být vůbec řeč, ten si sem přišel jen vylít srdíčko, ale zase ze sebe dělá jen exota
Hodně nových her co DLSS má ho má v den vydání.
Např.: Necromunda: Hired Gun, Outriders, Cyberpunk 2077, Ghostrunner, The Medium, atd...
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DLSS_support
chce to jeste vic amd fanboyu. sam to nezachranis, viz. computerbase: "Overall, Nvidia DLSS 2.0 seems to be ahead in terms of image quality for the time being. In good implementations, it can actually conjure up an image quality that is equal to even slightly better than the native resolution on the screen, which FSR does not succeed"
Já to počítal od toho, že první hra byla až v roce 2019 na jaře (BF V).
Ale ono to bylo v únoru a ten čas děsně letí, před chvílí byla zima, najednou léto :(
Takže jsem měl říct dva roky a 1/3 (4 měsíce a něco).
Před tím BFV existovaly prezentace (při odhalení Turingu v srpnu) a demo v FF (listopad myslím), je otázka, jestli to taky počítat.