Názor k článku AMD odhaluje Vegu: poprvé od GCN nová architektura, lepší IPC i takty od Jan Olšan - A na tom, že jiná hra má jiný...

  • 8. 1. 2017 20:03

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    A na tom, že jiná hra má jiný mnosžství textur s jinýma rozlišeními, jiný počet obejktů na scéně, jiné efekty (a může mít třeba i jiné věci jinde v enginu), to je jako jedno? Jako už jsem slyšel různý věci, ale tohle se mi nezdá, že můžeš myslet vážně. (nebo teda jestli jako "pro orientaci", OK, kdyby jiný data nebyly, ale není ta orientace pak spíš k ničemu, než k něčemu?)

    Normálně se pro správný test vyžaduje, že by měla být stejná verze hry, stejná lokace a stejný průběh (ideálně naskriptovavaný, aby nebyla variace - takže jen ruční pobíhání po scéně už je do jistý míry problém, i když se to v recenzích někdy musí dělat, když to jinak nejde). A najednou stačí, když se to vozkouší na "podobný hře"?

     

    Jasně že je lepší to yt video, i když tam není ta samá akce. Zrovna v tom lese bych si tipl, že budou podle množství vojáků, stromů a pohledu FPS dost jiná. IMHO je ve všech těchchle srovnáních chyba "měření" větší, než jakej je nějakej relevantní rozptyl, kam to GPU může s výkonem dopadnout, takže v tuhle chvíli nemá smysl nic odhadovat.