Zacinas byt zoufaly, tzn. jeste pritvrdime :D
Shrneme si to - ty tvrdis, ze je RX480 lepsi investice do budoucna - na zaklade urcite sady testu, kde je 90% titulu podporovanych AMD. Ja tvrdim, ze u her podporovanych Nvidii je situace naprosto opacna. Ze cele vase "AMD je lepsi v DX12" je iluze, zpusobena prave jen docasne vetsim poctem DX12 titulu s podporou AMD (coz neni tezke, kdyz celkovy pocet DX12 her se da spocitat na prstech ruky prumerneho mutanta) - v Nvidia titulech AMD dostava setsakra na zadek (stejne jako v DX11) - a tvuj vlastni odkaz to potvrdil :D :D :D
Jen tak pro zabavu sem dam konkretni citaci z toho tveho odkazu: "Gears of War where NVIDIA does put in an impressive showing"
:D
Realita je takova, ze az bude venku vic DX12 her (zatim jich neni ani 20, zatimco DX11 her existuji stoveky) a pomer sil mezi enginy s podporou Nvidie, AMD nebo obojiho se vyrovna, bude GTX1060 drtit tu tvou RX480 v DX12 uplne stejne jako v DX11. A ja vim, ze z toho mas takovou hruzu, ze to tvoje reality distortion field ani nepusti do tvyho uvazovani, ale stejne mam radost, ze ti to zveda krevni tlak :D :D :D
Jenze bohuzel pro tebe, enginy jako Cryengine, Frostbite nebo Unreal maji v novych verzich vsechny podporu pro DX12 a Pascalu a je jen otazka casu, kdy se tyhle verze dostanou do novych her.