Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 28. 1. 2018 15:32

    suchanr

    Ona je otazka jak moc transistoru na tohle padlo, pricemz uspora tam muze byt skutecne zasadni a ve srovnani s dnesni implementaci je ten rozdil propastnej. Pokud bychm se na vyvoj koukali vasima ocima, tak bychom asi nikdy s nicim neprisli. Firmy se ale takle casto na vyvoj nedivaji (bohu dik) a tak prvni iterace novych technologii neprinaseji zadny vykonovy posun, casto dokonce prinasi zpomaleni / zpusobuji problemy atd. To neni vyhradne problem AMD, ale majoritnich hracu na tom trhu. AMD jako vcelku mala firma dlouhodobe prichazi s novymi resenimi, ze kterych ve vysledku benefituje pak cely trh.

    Tezko se na tohle koukat negativne, resp. me by to slo dost tezko.