Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Ona je otazka jak moc transistoru na tohle padlo, pricemz uspora tam muze byt skutecne zasadni a ve srovnani s dnesni implementaci je ten rozdil propastnej. Pokud bychm se na vyvoj koukali vasima ocima, tak bychom asi nikdy s nicim neprisli. Firmy se ale takle casto na vyvoj nedivaji (bohu dik) a tak prvni iterace novych technologii neprinaseji zadny vykonovy posun, casto dokonce prinasi zpomaleni / zpusobuji problemy atd. To neni vyhradne problem AMD, ale majoritnich hracu na tom trhu. AMD jako vcelku mala firma dlouhodobe prichazi s novymi resenimi, ze kterych ve vysledku benefituje pak cely trh.
Tezko se na tohle koukat negativne, resp. me by to slo dost tezko.