@Jan Olšan: v prezentacích to nenajdeš, ale v různých interview týkajících se Vegy několikrát řekli, že jednou z cest, kterou to lze řešit jsou drivery, psali jsme o tom i na pctuning fóru a od začátku se právě na tohle řešení spoléhalo, právě proto, že se to zdálo jednodušší cestou než dotlačit vývojáře k tomu, aby to používali nebo aby to MS zahrnul do API. Proto se furt čekalo na ty zázračné "unicorn" drivers, které to zprovozní a Vega najednou bude výkonem někde jinde....
Přijde mi tedy docela zvláštní, když po půlroce čekání ( a mlčení ) konečně AMD oficiálně přiznalo, že zrušilo imlicitní Primitive Shader driver path se to někdo snaží bagatelizovat a tvrdit, že nikdo nic takového neříkal nebo že to nebylo v prezentacích ( tak to vlastně není pravda, že ? )
Asi si to tedy vycucali z prstu nějací AMD fanatici, protože přesně takhle to teď po tvém příspěvku vypadá..... Jak mohlo tedy AMD zrušit něco, co tvrdíš že nikdy neexistovalo ?