Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
No vždyť neříkám, že to bylo vycucané z prstu. Říkám, že to nebylo oficiálně slíbené, a když něco je uváděné s takhle silným disclaimerem a není to v takovejch těch závaznějších vyjádřeních...
Nemám úplně zmapovanej vývoj toho story, takže nemůžu říct, že to bylo úplně vycucaný z prstu fanouškama nebo že by to byl takovej případ, že lidi omylem berou cizí drby jako něco, co měla být oficiální informace. Nějaký tweety a podobný věci tu jsou, jak říkáš. Ale přece jenom, takovej můj subjektivní pocit [takže to můžete ignorovat, jeslit chcete]: pokud si vzpomínám, tak jsem nikdy nějak neměl důvod o tom příslibu implicitních shaderů psát, že by k tomu byl nějakej výraznej zdroj/vyjádření. A to přesto, že tohle dost podrobně sleduju a když je něco co stojí za sepsání, tak se málokdy stane, že bychom o tom nepsali. Může mě tohle zdání klamat, ale trošku mi z toho vyplývá, že ty implicitní shadery asi nebyly slibované/inzerované jako sichrovka až tak jó vehementně, abych mohl bejt nějak načepýřenej z toho, že nejsou. (Ale jak říkám, můj názor...)
Ale tipuju, že tu pořád mohl přispět takovej ten faktor, že lidi neumí pracovat s modalitou informace ("může být/možná bude" versus "bude"; "někdo říká, že X" versus "X") a s tím, že není zdroj jako zdroj (kých - 3dcenter - kých), nebo s tím, že některý sekundární články dost pousouvají význam původní informace (kých - wctech - kých) a když si z nich vezmu něco, co v té původní informaci nebylo, tak jsem udělal chybu... a tak dál. Soustředil bych se asi v tom zhodnocení jenom na ty 1st party zdroje a podle toho bych soudil.