Názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce od del42sa - Hele to je fuk, myslím že není...

  • 29. 1. 2018 9:09

    del42sa (neregistrovaný)

    Hele to je fuk, myslím že není potřeba to dál rozvádět. Já jsem jen poukazoval na to jak je ta informace podávaná.

    Původní story říká : AMD cancels the driver path for Primitive Shaders
    https://www.reddit.com/r/Amd/comments/7sedpq/amd_cancels_the_driver_path_for_primitive_shaders/


    Třeba NO-X na diit sice napsal ten název článku takovým tím "damage-control" způsobem, jakože se vlastně nic neděje a vše pokračuje podle plánu, nicméně v článku aspoň přiznává, že AMD chtěla Primitive Shaders řešit prostřednictvím automatického kompileru ve svých driverech, což se nakonec ukázalo jako obtížný úkol. ( takže je to teď na vývojářích, kteří mimochodem ještě ani neviděli žádné SDK, protože AMD žádné nevydala)

    Ty to ale ve svém článku v podstatě popíráš nebo víceméně bagatelizuješ jako že to bylo jen takové nějaké plácnutí do vody někým z AMD (protože výkon Vegy byl při uvedení minimálně hodně rozporuplný a zákazníci, kteří čekající na nový hardware logicky byli zvědaví, kdy Vega tyhle funkce využije). Takže ať už to řekl Koduri sám, nebo někdo jiný z AMD, udělal jsi z toho v podstatě neoficiální příslib, který někdo z AMD řekl jen proto, aby zavřel ústa otravným zvědavým zákazníkům a který vlastně neměl žádnou váhu :-)

    A proti této informaci stojí právě tahle ta zpráva z CES 2018, která říká něco jiného a kterou samozřejmě také můžeme tím pádem považovat za neoficiální, protože není nikde v oficiálnícho prezentacích a někdo z těch lidí si ji mohl vymyslet :-))

    takže se vrátím zase k úvodu a zmíněnému nadpisu článku tady na EHW, kdy místo nadpisu "AMD zrušilo implicitní Primitive Shader v driverech" je tady nadpis "Primitive Shader ve Vega nezvýší výkon automaticky" :-)))