Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Hele to je fuk, myslím že není potřeba to dál rozvádět. Já jsem jen poukazoval na to jak je ta informace podávaná.
Původní story říká : AMD cancels the driver path for Primitive Shaders
https://www.reddit.com/r/Amd/comments/7sedpq/amd_cancels_the_driver_path_for_primitive_shaders/
Třeba NO-X na diit sice napsal ten název článku takovým tím "damage-control" způsobem, jakože se vlastně nic neděje a vše pokračuje podle plánu, nicméně v článku aspoň přiznává, že AMD chtěla Primitive Shaders řešit prostřednictvím automatického kompileru ve svých driverech, což se nakonec ukázalo jako obtížný úkol. ( takže je to teď na vývojářích, kteří mimochodem ještě ani neviděli žádné SDK, protože AMD žádné nevydala)
Ty to ale ve svém článku v podstatě popíráš nebo víceméně bagatelizuješ jako že to bylo jen takové nějaké plácnutí do vody někým z AMD (protože výkon Vegy byl při uvedení minimálně hodně rozporuplný a zákazníci, kteří čekající na nový hardware logicky byli zvědaví, kdy Vega tyhle funkce využije). Takže ať už to řekl Koduri sám, nebo někdo jiný z AMD, udělal jsi z toho v podstatě neoficiální příslib, který někdo z AMD řekl jen proto, aby zavřel ústa otravným zvědavým zákazníkům a který vlastně neměl žádnou váhu :-)
A proti této informaci stojí právě tahle ta zpráva z CES 2018, která říká něco jiného a kterou samozřejmě také můžeme tím pádem považovat za neoficiální, protože není nikde v oficiálnícho prezentacích a někdo z těch lidí si ji mohl vymyslet :-))
takže se vrátím zase k úvodu a zmíněnému nadpisu článku tady na EHW, kdy místo nadpisu "AMD zrušilo implicitní Primitive Shader v driverech" je tady nadpis "Primitive Shader ve Vega nezvýší výkon automaticky" :-)))