Názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce od Jan Olšan - Ale vždyť já nepopírám, že to vyvíjeli, že...

  • 29. 1. 2018 15:49

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Ale vždyť já nepopírám, že to vyvíjeli, že se na tom pracovalo.
    Jenom jsem se ohradil proti tomu, že ty to vidíš jako že to bylo někde *oficiálně slíbené* *na beton* a teď ty *sliby* skandálně porušili.

    Můj názor prostě jenom je, že to bylo vždycky spíš nezávazné a to, že to zrušili nebyl nějakej megapodraz nad kterým by se jako měl dělat internetovej shitstorm. Možná jsem špatně sledoval ten vývoj, když jsem o tom nikdy nepsal tak optimisticky a jako o hotovce jako NoX, možná on psal víc, než bylo v pramenech, to teď těžko můžu říct, ale mě to vychází spíš takhle.
    (Edit: pamatuju si to dobře, že jsme to my tady nehypovali, ne? Jestli jo, tak snad není taková chyba, že to teď taky nedramatizujem. I když by to bylo proto, že jsme si toho hype spíš tak trochu ani nevšimli.)

    Kromě toho jsem to tak moc nehrotil ještě z jednoho důvodu. Ten ať už explicitní, nebo implicitní primitive shader mi nikdy nepřišel jako nějaká moc významná věc, ale spíš okrajová. Pro výkon Vegy bylo a je IMHO mnohem podstatnější, jestli něco dokáže vyrazit z DSBR a z FP16. Od Primitive Shaderu bych si toho nějak moc nesliboval.