Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Ale vždyť já nepopírám, že to vyvíjeli, že se na tom pracovalo.
Jenom jsem se ohradil proti tomu, že ty to vidíš jako že to bylo někde *oficiálně slíbené* *na beton* a teď ty *sliby* skandálně porušili.
Můj názor prostě jenom je, že to bylo vždycky spíš nezávazné a to, že to zrušili nebyl nějakej megapodraz nad kterým by se jako měl dělat internetovej shitstorm. Možná jsem špatně sledoval ten vývoj, když jsem o tom nikdy nepsal tak optimisticky a jako o hotovce jako NoX, možná on psal víc, než bylo v pramenech, to teď těžko můžu říct, ale mě to vychází spíš takhle.
(Edit: pamatuju si to dobře, že jsme to my tady nehypovali, ne? Jestli jo, tak snad není taková chyba, že to teď taky nedramatizujem. I když by to bylo proto, že jsme si toho hype spíš tak trochu ani nevšimli.)
Kromě toho jsem to tak moc nehrotil ještě z jednoho důvodu. Ten ať už explicitní, nebo implicitní primitive shader mi nikdy nepřišel jako nějaká moc významná věc, ale spíš okrajová. Pro výkon Vegy bylo a je IMHO mnohem podstatnější, jestli něco dokáže vyrazit z DSBR a z FP16. Od Primitive Shaderu bych si toho nějak moc nesliboval.