Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 29. 1. 2018 17:54

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Ale to je jenom dílčí test, čistě propustnost těch geometrických primitiv. Jak se to promítne v celkovém výkonu? Pokud přesně tohle místo bylo výrazným bottleneckem, tak třeba i dost, ale určitě mnohem míňnež ukazuje ten graf na straně 7.
    Ale pokud tam ten bottleneck není, tak to sežere nějakej výkon shaderů a tudíž ubere výkon ve vertex, pixel, compute shaderech, které ta hra taky používá...

    Ten GPU Culling ve Wolfovi není úplně totéž, co Primitive Shader, to je pravda, ale IIRC to nějak dramaticky nepomáhá (tj. něco jako +5% a víc v konečných FPS).