Hlavní navigace

Názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce od Jan Olšan - Ale nárůst výkonu (edit: celkovýho výkonu myslím) by...

  • 29. 1. 2018 19:55

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Ale nárůst výkonu (edit: celkovýho výkonu myslím) by určitě nebyl 4:17...

    Ten geometrický engine má mít i nějaká další zlepšení a jeho výkon škáluje nahoru s frekvencí, takže ten očekávaný nedostatek výkonu geometrie relativně k výkonu shaderů bych řekl že minimálně nebude horší než u Fiji... já si hlavně pořád říkám, pokud by byla geometrie fakt taková Achillova pata, tak by tam geometrické jednotky přidali a neřeší to takovou relativně obskurní obezličkou. Jinak je taky třeba nezapomínat na to, že různej "culling" ta GPU dělají i bez tohohle.