Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 29. 1. 2018 21:35

    del42sa (neregistrovaný)

    ten duvod proč to tam nepřidali je ten, že v GCN architektuře je limitace na maximálně 4SE. Proto od Hawaii nikdy nevydali GPU, které by mělo např. 6SE. Stejně tak Vega zůstala na 4SE, protože asi jednoduše přidat další SE/GE nejde. Proto na to šli přes ten Primitive Shader a samozřejmě nejde jen geometrii jako takovou, ale o to, že celá ta cesta je mnohem efektivnější , než původní zastaralé řešení a AMd to v materiálech několikrat opakovaně zmínila.