Hlavní navigace

Názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce od del42sa - @Jan Olšan: a není design Vegy potvrzením toho,...

  • 30. 1. 2018 16:48

    del42sa (neregistrovaný)

    @Jan Olšan: a není design Vegy potvrzením toho, že to z nějakého důvodu nemohli udělat a ne že nechtěli ? Vždyť kdyby zvýšili počet SE na dvojnásobek snadno by se tím zvedl jak geometrický tak celkový výkon Vegy a fungovalo by to všude a bez nutnosti aby do toho developeři museli hrabat nebo pro to speciálně psát optimalizace.....
    V AMD by se nemuseli pak prcat s nějakým Primitive Shaderem, protože by to bylo easy. Myslím, že to velice dobře popsal Pavel Šantrůček alias Webwalker ve své úvaze o Fiji, která je ještě o dvě generace starší jak Vega.
    https://www.svethardware.cz/amd-fiji-jak-bude-vypadat-a-jaky-bude-vykon-spekulace/40502-2


    GCN jako architektura má také nějaké svoje limity stejně jako třeba Bulldozer a není to jen o tom, že když to někdo z AMD navrhl, tak se s tím dá dělat cokoliv. Z BD ani po čtyřech generacích neudělali žádné dělo...