Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 30. 1. 2018 20:21

    del42sa (neregistrovaný)

    @Ifkopifko: a ty jsi evidentní blbec, co dodat.

    @Jan Olšan:
    další citace z Anadtechu "At the time of the Hawaii launch AMD told us that the GCN 1.1 architecture had a maximum scalability of 4 shader engines, and Fiji’s implementation is consistent with that. While I don’t expect AMD will never go beyond 4 shader engines – there are always changes that can be made to increase scalability – given what we know of GCN 1.1’s limitations, it looks like AMD has not attempted to increase their limits with GCN 1.2. What this means is that Fiji is likely the largest possible implementation of GCN 1.2, with as many resources as the architecture can scale out to without more radical changes under the hood to support more scalability."

    https://www.anandtech.com/show/9390/the-amd-radeon-r9-fury-x-review/4


    Samozřejmě to můžeš klidně ignorovat, stejně jako tu zprávu o zrušení podpory Primitive Shaderu, ale realita ukazuje, že se od vydání Hawaii nic nezměnilo ani při uvedení Fiji a stejné uspořádání SE AMD zachovalo i u Vegy. Takže závěr si může každý domyslet sám...