Hlavní navigace

Názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce od del42sa - @Jan Olšan: je klidně možné že u NAVI...

  • 31. 1. 2018 8:48

    del42sa (neregistrovaný)

    @Jan Olšan: je klidně možné že u NAVI AMD výrazněji překope vnitřní uspořádání a použije více SE než doposud, já osobně tomu ale moc nevěřím ( a historie grafických čipů mi dává zapravdu ) Pokud v tomto ohledu nastane nějaká významná změna tak to bude až s uvedením post GCN architektury. A samozřejmě souhlasím, že počet SE není jediným slabým místem/bottleneckem GCN architektury, těch slabých míst tam je mnohem víc a je to určitě mnohem komplexnější téma.
    S ohledem na stáří toho návrhu bud více věřit tomu, že provádět tyhle změny je poměrně dost obtížné, stejně jako nebylo možné pouhými upravami udělat z Bulldozeru Ryzen CPU, byť tu můžeme donekonečna debatovat o tom, že kdyby AMD chtělo tak by to šlo......