Názor k článku AMD: Primitive Shader v GPU Vega nezvýší výkon automaticky. Jen jako explicitní funkce od ifkopifko - del42sa> Logické závery vyzerajú trochu inak, ostatne, to...

  • 31. 1. 2018 10:16

    ifkopifko

    del42sa> Logické závery vyzerajú trochu inak, ostatne, to ti naznačil aj Hozna vyššie. Vykladáš si tie dostupné informácie po svojom (domýšľaš si veci, ktoré tam nie sú).

    Nič ti nepodsúvam, napísal si:
    "To že Vega zvládá nativně pouze 4 primitive per clock je jedno z největších omezení výkonu současných AMD grafických karet."

    "ten duvod proč to tam nepřidali je ten, že v GCN architektuře je limitace na maximálně 4SE."

    "Vega zůstala na 4SE, protože asi jednoduše přidat další SE/GE nejde."

    "a není design Vegy potvrzením toho, že to z nějakého důvodu nemohli udělat a ne že nechtěli ?"