Nejsem to ja, kdo pouziva alternativni fakta.
"Jan Olšan 17.9.2018 at 15:13"
"Co vidíš, je prostě efekt toho, že DLSS pracuje jako spatial filtr, jen s jedním obrázkem. Protože nefunguje temporálně (s více snímky)"
https://www.cnews.cz/nvidia-dlss-deep-learning-supersampling-upscaling-princip-fungovani/#comment-194887
Dodnes (a uz jsem o to zadal nekolikrat) jsi nedolozil zadny zdroj, kde by tohle bylo napsane. Existuje ale cela rada zdroju, vcetne samotne prezentaci architektury Turing Jensenem Huangem, kde se jasne mluvi o temporalni DNN.
"Network has to remember part of the past."
"Network has to be temporaly stable."
https://youtu.be/Mrixi27G9yM?t=52m35s
Stejne jako tvoje tvrzeni o jakemsi "spatial filtru" je "alternativni pravda". Renomovani revieweri, kteri meli pristup primo k review guide, mluvi jasne o rozpoznavani objektu ve scene, stejne jako Huang:
"For each DLSS game, NVIDIA receives early builds from game developers and trains that neural network to recognize common forms and shapes of the models, textures, and terrain to build a 'ground truth' database that is distributed through Game Ready driver updates."
https://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_RTX_2080_Founders_Edition/38.html
Cely tvuj clanek o DLSS je vymysl. Ja jsem fakta a zdroje dodal. Ty jen placas. At si kazdej udela obrazek sam. Je mi jasny, ze te tu vsechny zdejsi AMD paka budou placat po zadech, ale jak ukazala ta nedavna predvolebni studie o nazorovem rozlozeni ve spojenych statech, ta ticha vetsina si bude myslet svoje.