V době, kdy se tohle řešilo, konektivita PCIe iirc stačila bohatě na řešení CF a tehdy ten můstek u Nvidie taky zas tak velkou přenosovou kapacitu neměl. A to řešení AMD fungovalo přes DMA do paměti GPU, možná to mělo i svoje přínosy proti dedikovanému rozrhaní/můstku (proč by to AMD jinak dělalo, že jo). Ale o tom, jestli můstkové rozhraní u Nvidie proti tomu bylo horší, zase těžko mluvit, když se o něm zas tak moc ani nevědělo.
Každopádně myslím, že tehdy na tom moc nesešlo. Ona konektivita PCIe je těma GPU využívána silně hlavně při výpočtech a hlavně pro výpočty je taky NVLink/tady tohle u AMD.
Je možný, že teď s 4K+ rozlišením se ta vyšší propustnost začne rentovat i v herním SLI, ale zase na druhou stranu multi-GPU dost skomírá/hry ho kolikrát nepodporují, tak je otázka, jak důležité je.