Co se tyce Battlefieldu V a "narustu vykonu", tak zcela jasne jsem mluvit o nahrazeni narocnych efektu - "osvetleni, stiny, prohlednosti, ambient occlusion" - takze zase predkladas alternativni fakta:
"Maudit 21.8.2018 at 14:06"
"No ale hlavne ten vykon – pokud bude hra vuyzivat RT, tak ty nejnarocnejsi efekty, jako je osvetleni, stiny, prohlednosti, ambient occlusion, atd. bou pocitani mnohem efektivneji nez pred tim (na RT cores) a to s fotorealistickou kvalitou (pujde o skutecny odlesk, stin, atd. a ne o zadnou nahrazku). A to strasne moc ulehi praci klasickym CUDA cores. Narust vykonu u her, ktere boud RT vyuzivat, byt prave ocekaval dost dramaticky."
Nic z toho v Battlefieldu renderovano pomoci raytracingu neni. Battlefield nahrazuje pouze screen space reflections, ne mirror efekty (v BF V bez raytracingu mirror efekty nejsou, jen SSR). Stiny a globalni iluminaci vubec raytracingem nepocitaji. Tak kde by jako mely byt uspory?
Treba hra Enlisted, kde pomoci raytracingu delaji zcela globalni osvetleni, dokaze dat 120 fps pri 4k rozliseni bez problemu.
https://youtu.be/ZnQRzLZ5nEE?t=3m15s
A o tvych moralnich kvalitach se muzou presvedcit ctenari I tim, ze si prectou ten clanek Chaosgroup, kde se jasne pise, ze jde o mereni pred mnoha optimalizacemi, ktere maji v planu:
"We can still do some performance testing with what we have today, but keep in mind that final performance will probably improve."
"The tests below use an internal build of V-Ray GPU with RT Core support enabled. There are still many improvements that we expect will allow us to increase performance further."
https://www.chaosgroup.com/blog/profiling-the-nvidia-rtx-cards
Coz jsi samozrejme zamlcel ;) To mě na tobě právě štve, proppagandisticky pouštíš naprostý kraviny/lži a doufáš, že to někoho oblbneš do doby, než to někdo uvede na pravou míru…