"Pritom to naprosto krasne jde. Strana 35 dole. Staci jen hledat bez pomlcky, jako v te citaci. Och, jaka chybycka se vloudila. Jsem si jistej, ze zceeeeela neumyslne ???? A ze jsem dal odkazy jeste na dalsi zdroje, to uz bylo ignorovano uplne ????"
Dal si mi to s pomlčkou, tak sem hledal s pomlčkou a nenašel, to není mode chyba. Taky jsem znovu nepročítal legendu obrázku, ale jenom hlavní text, kde by mělo být to podstatné, ne? Taky si mohl hned říct, kde to je, protože já s tebou už tak ztrácím hodiny času.
Tam se ale mluví o TAA, lolol. "Obrázky 24 ukazují problémy při multi-frame enhancementu" (tj. když se používá TAA). Tak doufám, že teď už sklapneš, ty pohádkáři. BTW pořád se tu na to naráží, ale TAA nemusí nutně tímhle rozmazáván trpět. Pokud by se analyzovala scéna a pohyb a pak se to dělalo adaptivně (tj. při pohybu nerozmazávat, nebo použít kompenzaci pomocí vektoru), tak by to fungovalo líp.
"DLSS is able to recognize that changes in the scene are more complex and combines the inputs in a more intelligent way that avoids the blurring issue." --- tohle je podle mě ten příklad vágnosti, z který si vyvozuješ víc, než tam je. To multiple inputs tady nejspíš znamená jakože přeneseně multiple inputs v tom MSAA obraze, na kterém se trénovalo. IMHO je to hodně zavádějící, ale Nvidia to takhle prezentovala i jinde, takže tohle bude asi stejný případ. Když v hlavním popise není nic o temporálním fungování, tak fakt pochybuju, že by tak zásadníí informaci schovali do popisu obárzku.
P.S. Já taky nikde netvrdím, že je to definitivní výkon, nejsem jako ty. Ale když je tam 2X rozdíl a ty si vymýšlíš, že tam má být 1000X a vyšší rozdíl ("několik řádů" rozdílu), a ten předběžný/ranný benchmark je o několik řádů :) jinde než to, co tvrdíš, tak asi tak, no...