Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku AMD uvádí „nové“ Radeony RX 500X. Přeznačování Polarisu je tu, ale jen pro trh OEM. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 12. 4. 2018 18:01

    dom324

    ...
    Vega 10 má 4096SP a 4 geometrické enginy, pokud to vydělím dvěmi, mám 2048 (což by se dalo cca přirovnat k těm 2560 u Polarisu 10) s 2 geometrickými enginy :)
    Podívejte se na to jako rovnici s neznámými SP a GE:
    4096SP + 4GE = 100FPS
    Rovnici zkrátím dvěmi
    2048SP + 2GE = 50FPS
    Když dělíte rovnici dvojkou, vydělíte každé číslo - ne jen SP a FPS, ale i geometrické enginy. Tím pádem toto "měl by stejný počet Geometrických Engine, čili 4 SE jen by měl méně SP ( někde mezi 2048 – 2560)" neplatí. Je to obyč. matika, a tu neobejdete :) Doufám, že teď už se chápeme.

    Co třeba škálování? Každý ví, že výkon neškáluje lineárně s přidáváním výpočetních prostředků (ve hrách, výpočetní SW by byl o něčem jiném) - tzn. v reálném světě, pokud GPU s 1000 výpočetními jádry zvládne x FPS, GPU s 500 jádry nebude mít 1/2x FPS, ale třeba 6/10x FPS.
    Dále může být rozdíl ve velikosti cache (polovina výpočetních jader nemusí znamenat polovinu cache).