Na jednu stranu pravda (to se dá říct i o Vulkanu, DX12), na druhou stranu: kolik bude těch, co si zapnou ray tracing a budou se kochat prostředím? Velký počet to nebude a hlavně si to budou moci dovolit defakto jen v singlu, protože v mulťáku na to není čas a řeší se tam plynulost obrazu (často čtu požadavky typu 144Hz (fps) v 1440p), takže nějaké RT srandičky co žerou výkon jako prase budou povypínané.
A to že AMD nebude mít nic. Ano, nebude. Ale jak správně uvedl šéf jejich grafické divizi (nebo kdo to byl), dokud RT nezvládnou i lowend grafiky, tak nemá smysl se do RT hnát. Největší prodeje jsou v lowendu a mainstreamu.
NV udělala krok dobrým směrem, někdo s tím začít jednou musel. Teď se to bude nějakou dobu nějak vyvíjet a uvidí se, jak to dopadne. Opět příklad DX12 a Vulkan. Koukni jak dlouho jsou k dispozici a jak moc se využívají. Přitom i tahle API mají svá opodstatnění a jasně ukázala, že přinášejí lepší využití GPU i CPU (a tedy i více výkonu).