Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Radeony RX 6000 tvoří dvě GPU s 5120 a 2560 shadery, ale sběrnice jsou jen 256 a 192 bitů?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 23. 9. 2020 9:35

    snajprik

    To je pravda ale to nebol problem HBM ale GPU. V tedy sa AMD zmietalo v dlhoch a hrozil zanik, neboli prachy na vyvoj. Vydalo čo malo a nehadam sa bol to slušny odpad. Lenže teraz na vyvoji GPU makalo Apple, Samsung, Sony, Mrkvošrot, AMD im poskytlo celi svoj vivoj a už nerobilo na GPU zopar slabo zaplatenich ludi od AMD, ale zopar desatisic vyvojarov. Prva lastovička bola RDNA1 ktora mala biť nastupcom RX580 a prekonala ho o brutalnych 67%. RDNA2 je komplet prekopana archytektura, podla predstav Samsungu apple Sony, prakticky si to vyvynuli skoro sami presne šite na svoje potreby.
    Neoficialny odhad NAVI23 čo ma rovnaky počet SP ako RX5700 by ju mal prekonať o 30% čo je riadny skok do predu znova a NAVI 23 je 240mm2