Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Radeony RX 6000 tvoří dvě GPU s 5120 a 2560 shadery, ale sběrnice jsou jen 256 a 192 bitů?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 23. 9. 2020 13:32

    Alich

    Redmarx 23.9.2020 at 12:29
    Tohle tezko posuzovat 1:1, protoze ty optimalizace na HW mohou delat (a asi i budou) lepsi FPS nez PC pri stejnem nastaveni. Ono by pak asi stalo zato udelat test XSX / PS5 vs. PC s RTX 3070, kde u stejne hry bude stejne rozliseni a stejne FPS (60?) a pak porovnat kvalitu obrazu a kde se bude lisit (co bude zahlazene, kde jaky objekt bude chybet, apod.) Ve vysledku je to skoro jedno z pohledu konzole.