Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Radeony RX 6000 tvoří dvě GPU s 5120 a 2560 shadery, ale sběrnice jsou jen 256 a 192 bitů?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 24. 9. 2020 7:56

    Alich

    komplik 24.9.2020 at 7:23
    Tak to napisu jinak - proste se rozhodli pro GDDR6(X) a dalsi funkce jejichz vysledek jim prisel dostacujici a z nejakeho duvodu vyhodnejsi, nez stavet reseni s HBM.
    A ja bych v zasade nezpochybnoval ani jedno rozhodnuti u zadne z firem (AMD, Nvidia, intel), protoze oni maji studie a data, ktere tu nikdo z nas nema. Co je asi nejdulezitejsi - zamer. Takze pokud AMD ted bude mit grafiky s GDDR6, nebo i HBM, tak asi vedi proc. Stejne tak Nvidia vi proc ma ted GDDR6 a GDDR6X.
    Jako priklad mohu uvest moji oblibenou RTX 20x0 DEMO radu, kterou ji lidi moc pekne zaplatili, takze zamer zrejme vysel.