Hlavní navigace

Názor k článku Radeony RX 6000 by prý mohly dostat „Super-Resolution“ upscaling jako alternativu DLSS od Radek Holeček - Trojnásobné rozlišení v jednom směru není žádné extrémní...

  • 30. 10. 2020 12:57

    Radek Holeček

    Trojnásobné rozlišení v jednom směru není žádné extrémní zvětšení.
    Příklad s chobotem jsem nějak nepobral. Velikost objektů se nijak nemění. A jestliže máte v nízkém rozlišení vrabčáka, tak ve větším to opravdu jako slon vypadat nebude.
    Funguje to na tom principu, že když vy zahlédnete vrabčáka, tak i když jste ho neviděl pořádně, tak si ho dokáže představit včetně těch detailů, které jste neviděl. Stejně funguje ta síť. Hledá podobu s něčím, co už viděla. Takže když v nízkém rozlišení vidí ptáka a je naučená, že v té hře pták vypadá jako vrabec, tak "vyrenderuje" vrabce, byť na první pohled nejste schopen poznat, není-li to třeba sýkorka. A proto to nefunguje obecně, ale vždy jen na konkrétní hře.